Monday, January 27, 2014

Koroška, Kärnten, Steiermark

Bili smo na Koroškem. Povabljeni smo bili na piknik. Čeprav ne maram kaj preveč takih srečanj, sem vseeno moral it. Zopet se bo cel dan jedlo in pilo. Jaz pa tega ne prenesem. Kot tudi 1. maj ne. O kresovanju pa bolje, da ne govorim.

Odpravili smo se že zjutraj. Vožnja, ki traja 2h, se je vlekla kot kurja čreva. Do Velenja smo prišli kar hitro. Naprej se ti pa vleče… Pri nas je bilo že sončno jutro, v Ljubljani je bila megla, da bi jo lahko kar rezal, na drugi strani Trojan pa spet sonce. Prometa niti ni bilo tako veliko. Očitno so še vsi bolj ali manj spali po prekrokanem kresovanju.

In smo prispeli na cilj. Na mizi so bile že pripravljene dobrote, iz kuhinje se je že širil vonj po juhi, ki se je kuhala. No, jaz jo vseeno nisem jedel, ker jo ne maram. Aperitiv, vino, sok, whisky,… Pil sem najprej Amaretto, potem pa vino Refošk… Ob takih priložnosti lahko vsaj malo več popijem alkoholnih pijač, ker nisem vozil jaz, ampak ati.

Kosilo. Spet pretiravanje z vso hrano. Jedel sem bolj malo, kot vedno. Juhe nisem jedel, krompir in pečenka sta bila v redu, solata in na koncu še sladica. Puding. Spodaj vanilijev, zgoraj pa čokoladni. Mislil sem, da je cel čokoladen, ker vanilijevega ne jem. Zelo lepo so ga dekorirali, začel sem ga jest, na kar sem ugotovil, da je spodaj vanilija. Zato sem samo pojedel zgornjo plast čokoladnega pudinga. Brat mi je začel sikat, češ da se preveč afnam, a sem ga zabil nazaj, da ve, da ne jem vanilijevega. Mene ne bo nihče silil, da naj jem tisto, kar ne maram. No, če pogledam brata, ki požre vse, bi bil tudi jaz tak kot on. Se ne preneseva kaj preveč; sva kot pes in mačka.

Po kosilu pa smo se odpravili na izlet v Avstrijo. Slab km nas loči do tja. Je čisto blizu. Vožnja po Kärnten; skozi Bach, Lavamünd, Pfarrdorf do Stausee Soboth-a. To jezero leži na meji med Kärnten in Steiermark. Prvič sem bil na Avstrijskem Štajerskem. Stausee Soboth je zajezitveno jezero. Če bi zminiral nasip oziroma jez, bi poplavilo kar precejšen del Dravske doline; predvsem Muto in okoliške kraje. Vreme je bilo čudovito. Sonce, sem ter tja so ga zakrili oblaki, rahlo je pihalo, ljudi pa je bilo tudi kar dosti ob tem jezru; nekateri so piknikovali, drugi so pa uživali v relaksaciji.

No comments:

Post a Comment